• بررسی و جزئیات ترموگراف دما و رطوبت BE1365

بررسی و جزئیات ترموگراف دما و رطوبت BE1365

مشهد، خیابان سنایی، مجتمع سبحان، طبقه +1، پلاک 19

قیمت در تماس

توضیحات

ترموگراف دما و رطوبت برند معروف و پرطرفداربستون BESTONE، ساخته شدهدر کشور هنگ کنگ توانایی اندازه گیری دما و رطوبت محیط با دقت بسیار بالا را دارد.رنج اندازه گیری دمای محیط این کالا بین -30 تا 80 درجه سانتی گراد است. ایندیتالاگر،  قادر است رطوبت را از 0 تا 100درصد اندازه گیری کند. دیتالاگر رطوبت ترموگراف بستون دارای صفحه نمایشی واضح وخوانا است. کاربر میتواند به ثبت و ذخیره اطلاعات تا 32256 داده بر روی حافظه یداخلی است.

از برند بنتک Bentech با مدل GM1365 و یا برند WINTACT مدل WT-1365 میتوانید این دیتالاگررا از بازار تهیه کنید. شرکت تجهیزات اندازه گیری مشهد ابزار نماینده ی فروشمحصولات برند BENTECH و BESTONE ,WINTACT در کشور ایران است. لازمبه ذکر است که بگوییم هر سه دستگاه ها از لحاظ کارایی و شکل ظاهری کاملا یکسانمیباشند و تنها تفاوت آن در برند این محصولات است.

دیتالاگر جیبی بستون آیتم BE1365 دارای صفحه نمایشی بسیارواضح و خوانا است. کاربر میتواند به صورت لحظه ای تغییرات دما و رطوبت را بر روینمایشگر ببیند. همچنین کاربر میتواند اطلاعات را 32256 دیتا بر روی حافظه ثبت وذخیره کند.



فروشگاه اینترنتی مشهد ابزار بزرگترین واردکننده تجهیزات اندازه گیری از برند های روز دنیا و تامین کننده محصولات کمپانی هایدیگر کشور ها در ایران میباشد. در این راستا تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق مشهدابزار به عنوان نمایندگی رسمی بسیاری از کمپانی ها در ایران فعالیت دارد.

شما مشتریان گرامی میتوانید تمامی محصولاتاین شرکت را با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید. جهت ارتباط با کارشناسان فنیو متخصص مشهد ابزار از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

مشهد، خیابان سنایی، مجتمع سبحان، طبقه+1، پلاک 19

تلفن: 37133940-051

همراه: 09153175662

نظر خود را بنویسید

آگهی های ویژه

Top